بازدید جمعی از اصحاب رسانه کشور افغانستان از پارک علم و فناوری خراسان

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور افغانستان ضمن بازدید از پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع صنعتی طلایه، با روند پذیرش در پارک و شرکت های فناور آن آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور افغانستان صبح روز شنبه ۲۵ آبان ماه سال جاری از پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع صنعتی طلایه بازدید کرده و با آنان به گفت و گو نشستند.

مهندس رحمانی مدیرعامل مجتمع دانش بنیان صنعتی طلایه، در نشستی تخصصی و صمیمانه، ضمن معرفی جامع این شرکت و فرایند رشد و توسعه، به تعاملات مجتمع صنعتی طلایه با کشور افغانستان پرداخت.

مجتمع صنعتی طلایه به عنوان بزرگترین طراح و تولیدکننده کنتورهای آب خانگی و انواع کیت های کامل انشعاب آب و فاضلاب در ایران، با نوآوری در محصولات، پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO 9001:2015، رضایت مشتریان براساس استانداردISO 10002:2014 و نیز استاندارد HSE-MS در سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت، همواره سعی در توسعه و بهبود روش ها، ارتقای تجهیزات انشعاب آب و فاضلاب و رفع نیاز کشور در این بخش از صنعت آب را دارد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی طلایه فرصت های تعامل و هم افزایی در این حوزه را در سه بخش دسته بندی کرد: پارک علم و فناوری خراسان، شرکت آب و فاصلاب مشهد و شرکت هایی از جمله مجتمع صنعتی طلایه

وی دلیل رشد و توسعه روزافزون این شرکت را نوآوری، کیفیت و تعهد عنوان کرد و آمادگی خود را درخصوص رفع نیازهای صنعت کشور افغانستان در این حوزه تخصصی اعلام کرد.

شایان ذکر است در پایان از فرایند تولید، کارگاه های مختلف و آزمایشگاه اکرودیته مجتمع صنعتی طلایه بازدید به عمل آمد.

لینک خبر https://www.kstp.ir/fa/post/112790

مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *