کسب عنوان واحد برتر ملی توسط مجتمع صنعتی طلایه در سال ۱۴۰۲

طلایه، واحد برتر ملی در گروه صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

شرکت دانش بنیان طلایه که با استعانت از خداوند متعال و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سالی که مزین به نام “مهار تورم و رشد تولید” است با تلاش و پشتکار نیروهای متخصص و خلاق خود، در روز مبارک ملی صنعت و معدن مفتخر به کسب عنوان واحد برتر ملی در “گروه صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی” و دریافت تندیس یادبود و لوح تقدیر گردید.

 

خبر تکمیلی

مراسم بیست و هفتمین سالروز ملی صنعت و معدن، روز شنبه دهم تیرماه ۱۴۰۲ در سالن اجلاس سران در تهران با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت، جمعی از مسئولان کشوری و نیز اهالی صنعت و معدن کشور برگزار شد.

شعار روز ملی صنعت و معدن امسال «صنعت و معدن؛ پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب» اعلام شد.

در این همایش ملی طبق آئین هر ساله تعدادی از واحدهای صنعتی و معدنی منتخب به عنوان واحد برتر در مقیاس کشوری معرفی شدند و از آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به لطف الهی و همت خانواده پویا و تلاشگر طلایه، از میان ۵۰۰ واحد ارزیابی شده، مجتمع صنعتی طلایه (طراح و تولید کننده کنتورهای مکانیکی و دیجیتال هوشمند) مفتخر به کسب عنوان “واحد برتر ملی در گروه صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی” گردید و تندیس یادبود و لوح تقدیر روز ملی صنعت و معدن ۱۴۰۲ را دریافت کرد.

 

سخنرانی رئیس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی در همایش روز ملی صنعت و معدن

سخنرانی وزیر صمت، آقای عباس علی آبادی

مطلب را به اشتراک بگذارید
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.